Tuesday, July 20, 2010

adakah adi masih milikku...

kenape kebelakangan ni aku rase yg adi makin jauh dari aku...
aku dapat rase yg layanan dia dah tak sehangat dulu...
setiap kali jmp mata dia dah tak bersinar lagi mcm dulu...
adakah tu tanda yg dia tak sygkn aku lagi???

setiap hari aku rase ade aje pergaduhan antara aku n adi..
dia slalu ckp yg aku sakitkan hati dia...
tapi pernah tak dia sedar bnyak layanannyer dia skrg ni...
menyakitkan hati aku... ;''(

aku tulus sayangi dia...
aku cuba yg terbaik utk jadi awek dia...
telah aku cuba yg terbaik utk menjaga hubungan kitorang...
aku syg dia...tapi dia??

nape dia ckap aku semakin mendesak dia...
sedangkan aku tak pernah anggap dia mendesak aku walau ape pun dia suh aku buat...
aku tau ape yg dia pk sume utk kebaikan kami..
tapi kkdg aku rase dia wat aku tertekan bile ape yg aku buat sume tak percaye...


sifat marah dia...
buat aku rase dia tu panas baran...
aku paling tak suke laki yg panas baran...
bagi aku...kalau belum kawin pun da slalu marah2...
ni kan after kawin...aku tak nak ikut jejak langkah mak aku...

sbb kan mulut pedas ayah aku...mak aku makan hati...
n aku tak nak hubungan kami berakhir macam mak n ayah aku...
aku sygkan adi...sepenuh hati aku...
aku tak curang..aku tak msg laki lain...
sumpah aku sayang dia...
tapi tak semestinya sayang aku kne terima marah2 dia..
kata2 yg menusuk hati...

aku manusia biase..yg ade hati n perasaan...
aku harap adi paham perasaan aku ni...
aku harap adi bce ape yg aku coretkan ni...
aku sygkan adi lebih dari diri aku sendiri...

aku harap hubungan kami kurang gadoh...
aku tak suke dia keluarkan perkataan bosan pada aku..
sedangkan aku hanya nak bermanje dengan dia...
dengan sape lagi aku nk bermanje kalo bukan dengan dia...
aku tak nk ulang kesilapan lame aku lagi...
sbb kan kurang dapat kasih syg n perhatian,
aku pilih utk lelaki lain, yg ade dgn aku utk manjekan aku...
dengar masalah aku n fahami hati aku...
aku betul2 tak nk ulang kesilapan tu lagi...

sbb aku sgt cintakan adi...

No comments:

Post a Comment