Sunday, July 25, 2010

kejutan hangat...

arini aku dikejutkan dgn berita handphone and laptop adi hilang...
kesiannye kat dia...tapi aku tak leh wat pape...
hanya mampu mendengar dan meminta bersabar...

utk menghilangkan tension dia, aku wat kptsn akn wat kek yg pling ikhlas spnjg hidup aku...
aku wat kptsn nk gi gak esok...
kek coklat sudah berjaya aku siapkan...
rasenye aku pun tak tau la sedap ke tak...

aku belikan num baru utk adi...
aku jugak pakai hp second hand...
supaya aku leh contact adi ari2...

bile aku fikir2 balik..knpe aku sggup wt sume ni...
jawapannye aku sendiri tak tau...
yg aku tau dalam hati aku, mmg aku sygkan dia...

tapi npe la aku rase dia tak sygkan aku cam dulu lagi...
ade tak timbul rase bosan dlam hati dia...
jemu bercinta dengan aku...

ataupun hanya aku yg fikir bukan2...
aku pun tak pasti sume tu...
yg aku tau, aku sygkan dia...

aku malas nk fikir ape akan jadi pada mase akan dtg...
aku tak pnh terfikir ade lagi yg lain selepas dia...
apatah lagi yg lain semasa dgn dia.....

aku sygkan dia sgt2...
tapi kkdg aku jugak keliru ttg ape yg aku rase...
ssh betul bile kite bercakap soal perasaan..

aku hanya berharap yg terbaik utk semua...
aku harap dia akn ingat ape yg aku cube lakukan
utk berikan yg terbaik.. semata2 sbb dirinya...

demam aku dah 2mggu..
kejap elok, kejap sakit...
aku harap perjalanan esok berjalan dengan lancar...

amin~~

adi, syg ke adi pada ira...;(

No comments:

Post a Comment