Saturday, September 25, 2010

couple membebankan...

aku tak tau la nape dia semakin berubah...
makin lame aku makin tak knl sape dia...
dia sikit pun tak nk bertolak ansur dengan aku...
aku rase give up............................................................
mungkin dia bukan untukku....
tapi untuk orang lain.....yg ade ape yg dia nak....
tapi bukan aku.................................................


kenape dia perlu kate ''jangan sampai couple ni mbebankan?"
bukan ke itu maksudnye aku yg mbebankan dia.....
hanya sbb movie, dia sanggup berkata begitu padaku....
aku ni lagi rendah dari movie....

perlu ke dia kate ''layan ni pun sbb dah janji...&&
bile ditanya kalo tak janji? jawapannye "mmg tak layan"???
perlukah dia menyakitkan ati aku sampai macam ni sekali??

bila aku mendiamkan diri, perlu ke dia kate " bosan la dia ni???"
sampai bile2 pun aku pk, aku tak kn dpt jawapannye....

aku rase aku dah sedaya mungkin jadi awek yg terbaik...
adakah sbb aku ni lemah?smpai dia ambik kesempatan atas diri aku...??

adakah aku perlu menjadi hamba dia kerana dia menerima aku?
perlukah aku menerima segala ayat2 pedas dia hanya kerana aku perlu bersyukur?

aku bukan hamba, aku manusia yg berstatus awek kepada kau...
aku bukan sempurna, aku cume manusia yg ingin bahagia bersame kau...
hatiku juga perlu dijaga, walau ape pun alasan kau buat aku begini....


Ya Allah....kalau benar dia jodoh seumur hidupku....
kau bukakan lah hatinye untuk mendalami isi hatiku Ya Allah...
aku mmg tak dapat bertahan kalau beginilah caranye kami bercinta....
kau redhoi lah hubungan kami berdua.....
aku bukan hamba kepada sesiapa melainkan ENGKAU YANG MAHA ESA...
Amin.....

1 comment:

  1. iera syg, sabar ye... mybe dat tyme adi pressure...
    then mse tu dy x ley berp.k dgn bek..
    that y dy ckp tnpa berfikir dulu...
    talk heart to heart syg...

    ReplyDelete