Tuesday, June 22, 2010

bile gado, makin sayang pulak...

kadang2 aku pening bile gadoh ngan dia...
sbb aku rase, gelisah,tak senang nk wat pape pun...
da lame aku kenal dia, bru aku tau dia ni kuat jeles orgnye...
hmmmm....jeles tu tandanye syg....
bak kate cik fatin, cemburu tanda syg...
cemburu bnyk2, maknenye syg bnyk2...

aku tak pernah kesah dia mintak aku wat ape2 yg kadang2...
ppuan lain takkn paham..
kadang2 aku rase takde org yg akan paham...
melainkan bf dia pun kuat jeles gak...
sib baik ade cik fatin...
dia faham situation ni sbb dia pon ade bf kuat cemburu gak...hihi

aku tau adi sgt...sgt2...sygkan aku...
tapi adi tak penah rase aku syg..syg sgt2 kat dia...
maybe ade hati yg aku tak bgi lagi pada dia...
tu dia tak rase agaknye..hehe...:P

kadang2..bile gado, makin rase sayang pada dia...
dia lain dari laki lain...
setiap org ade kelebihan n kelemahan...
aku juz berdoa...adi skrg...
takkan berubah sampai bila2...
biar dia kuat jeles ke..kongkong ke..
janji, kasih syg yg dia bagi...
perhatian dia pda aku...
takkan berubah...smpai bila2...:)
sbb aku tahu, hati aku, mmg untuk dirinya...

1 comment:

  1. eyh eyh. nama saya la. tamo gaduh2 ea korang. happy2 selalu.
    :D

    ReplyDelete