Friday, June 11, 2010

pagi terlampau...

arini aku tak tdo lagi...huh...aku tggu adi...
tapi smpai pgi tak dpt reach dia well...
msg jap2 je...call pun same...
tibe2,,,pagi tdi akn naik marah ngan dia...
aku rase mrh yg betul2 marah...
kecewa sbb dia lupe janji...
aku plak pnt tggu...
rase cm org bodoh pagi td....
huh...aku tak tau la...
tapi bile dia ckp,

"k2... adi tou adi slh...malas nk ckp pape lg...klu api lwn ngn api lg ssh...k..im sory yunk... :-)"
then he said: dia syg aku... "tp yunk xrse ap adi rse kt cni...yunk x phm life kt cni mcmne..yunk pown bkn pham rase mcm nak mati trkjar2 mase..."

aku rase bersalah plak....sbb mcm aku yg mendesak dia utk lyn aku...
aku pertikaikan aku tak tdo...tapi aku tak tau ape yg wat dia biarkan aku tertunggu2 dia sdgkan before ni dia lyan aku dgn sgt2 baik...

so, aku sedar,,,aku salah n dia pun salah,,,tapi aku dah termarah dia....
jenis aku ssh sgt nk mrh,,tpi kalo da mrh mcm2 ayat klasik siap tanda !!! ade...
cian adi...huhu...aku salah gak...dia pun salah abis pt x tunaikan janji...
dia pun kne phm aku tggu dia,,,bkn aku syok2 kt umah ni...
n aku pn kne phm...dia penat settle hal dia...dia pun tdo lmbt...
kalo abis awal mesti dia akn cri aku...cm aritu..kul 4 lebey dia balik umah...
aku tggu n dia still nk webcam ng aku walaupun pnt bru pas kene taji...
huh,,,skali lagi aku wat silap,,, im sorry adi terbiadap pagi tdi...
aku bkn ape,,,tkut diabaikan lagi mcm dulu,,,
then aku mule pk,,,does he loves me?seriously love me??
huh,,,come on ira,,wake up!!!dont be childish!

i love adi so much..... :"((
tak nk hilang kamu
..............selama lamanya shajuadi............

No comments:

Post a Comment