Tuesday, June 1, 2010

gi upnm plak..:)

second date kat kitorg kat upnm...
aritu aku gi skali ngan eny...
first time jmpe eny kat ktm kajang....
dia baik...sporting...
then kami gerak same2 dari citu...
kawan eny yg anta,,,tapi dah tak ingat lah name...huhu...

sampai upnm, kat pondok tu kene bagi plak dah hp camera...
haishh..kaco daun je...:)
baru nk tangkap gmbar bnyk2...
then masuk sane...
am yg jemput kitorg gi kat tmpat yg nk jmpe2 tu...
thanxs am!:)

then, kami lepak kat satu kelas ni...
kami pun makan2 kat citu...
hari tu aku masakkan adi ayam masak merah...
n udang masak lemak...
tak tau la ape rase udang tu..
pagi tu baru aku blaja masak tu...first time aku buat...
sib baik adi makan gak..huhu...

sweet sgt aritu sbb nasi tak cukup..haha
then aku n adi kongsi 1 nasi...
diorg perli adi...huhu...sbb mkn kongsi ngan aku...
aku happy je aritu...
sbb dapat jmpe adi...

tapi yg sedihnye..aritu hp aku hilang....
malam tu aku tdo bangi...so sad!
aku tdo hotel...afiq bagi pinjam duit...
adi yg pinjamkan...dia yg bayarkan nt ble dia dapat gaji...
sygnye dia kat aku....
risawnye dia kat aku...
hanya Allah yg tau betapa aku terharu sgt time tu....
thanxs afiq...
thanxs syg....sbb sanggup berkorban demi yuyunk...
n sori syg sbb dtg kl sshkan syg plak...
:((

No comments:

Post a Comment