Thursday, June 17, 2010

sayang sayang sayang.....

semalam, aku kene marah ngan adi sbb ngade2 lebih2..huhu...
aku emosi sgt semalam...sbb ape,,,biar aku je yg tau,,,
aku syg adi,,,syg sgt kat dia,,,

aku tak tau ape akn jadi pada aku kalo dia tak selamatkan aku,,,
lagi2 aku ni jenis cpt wat keputusan terburu2...
aku pasti akn hanyut kalo adi tak de...

arini, aku dapat bermanje puas2 ngan dia...
tak sabar rasenye nak gedix2,ngade2 ngan dia...
cm dia ckp, ppuan rase puas ek kalo skali dapat ngade2 ngan laki dia...

huhu, my answer is...yes!haha...
im glad to ngade2 with u abg..huhu...
sbb dgn dia je ar nk wat perangai ngade2 tu,,,(",)

aku rase bertuah sgt dapat adi...
dia tak penah ketepikan aku dalam semua aspek...
ssh sng, segalanya, dia akn cerita....

setiap kali cuti, tk pernah dia lupe nk jmp aku,,,
walaupun aku ni awek yg biase je,,,
aku tak cantik,tak hot,tak pandai nk amek hati dia sgt,,,

tapi aku jadi diri aku,,,
aku tau dia jage aku walaupun dia jauh,,,
dia wat aku rase dia sentiase ade disekeliling aku,,,

nak wat jahat pun aku takut wlopn dia tak de depan mate,,,
kkdg aku terfikir gak,,,adi tak takut ke aku curang ngan laki lain,,,
cmne yg aku rase takut dia ade ppuan lain,,,

then aku teringat,,,
aku adalah adi, n adi adalah aku,,,
kami same...kami SATU...

aku tau aku hanya ade adi,,,
so aku yakin adi pasti tau aku hanya ada dia...
n dia hanya ade aku dalam hidupnye....

aku slalu pupuk dlm diri aku,,,
aku takkn ulang silap lame aku,,,
n aku akn jadi lagi matang bile settle masalah antara kami,,,

aku nak adi tau,,,yg aku mmg hanya ade dia,,,
hanya dia...
dialah dihati...

No comments:

Post a Comment