Tuesday, June 1, 2010

kali ketiga date...

memandangkan si dia kene gi masum...
kami jumpe awal sikit...
tapi jap je la...
abis je final exam,,paper akaun plak tu...
aku gi seremban....
then aku turun BTS...
adi dah tggu aku kat citu...
rindunye kat dia....:*

kami lepak times malam tu...
adi bwk gi makan kenny rogers...:))
thanxs syg...kalo tak syg bwk, yuyunk tak mkn la tmpat cmtu..huhu...

then aku teman dia maen snooker..
afai ade skali...:))
pastu kami bertiga gi melalak plak...huhu..
afai sporting!syok enjoy ngan dia...
pastu, adi n aku lepak plak kat kedai mamak..
time tu lah aku jmp bell...
mule2 tgk dia cm kerek je..cm bf dia gak...
tapi da kenal...
bell sgtlah baik!
pas da penat, kami balik rehat...
adi plak main bulu mate..haha...
asyik suh bukak mata aku yg terpejam...:)

tak sanggup biler pagi menjelma....:(

No comments:

Post a Comment