Wednesday, June 23, 2010

semakin lama..aku semakin faham...
akan hati kekasihku...kwn2 ku...
semakin lame, aku semakin lebih menghargai..
ape yg aku ade skrg...
bersyukur je la...

ape lagi yg aku nak...laki cmne lagi yg aku nk...
ape yg ada kat dpan mata aku ni, da wat aku rase tak de ape lagi yg aku nak...
nasib aku baik kali ni...sbb jumpe laki yg serius sygkan aku...
tak mcm bf2 sebelum ni...semua ade ppuan lain...
bila aku mainkan diorg balik...mule la kate aku yg curang...
tapi sape yg mulekan???

takde ppuan dlm dunia ni...mahukan break dlm hbgn diorg...
aku akui aku terlalu bodoh, naif, sbb pcyekan kate2 lelaki yg tak ikhlas pun dgn aku...
tapi kini, aku sedar,,,adi da bukak mata aku...hati aku...
untuk menilai balik ape yg telah aku buat mase lalu...
dia da selamatkan aku dari janji2 laki yg keparat...
aku tak pnh nk salahkan sape2 dlm hal yg jadi dulu...
sbnrnye, sume salah aku sendiri...
tapi aku akn salahkan sape2 yg cube...
nk ganggu aku tapi aku tak ganggu diorg pun...

bagi aku, APE YG DAH JADI, TETAP DAH JADI....
ape lagi nk diungkitkan...ape lagi yg nk disakitkan....
aku da tak ingat lgsg kat lelaki yg khianati aku...
n aku tak pernah TERDETIK pun nak rampas ape yg dia ade skrg...
aku bukan jenis perempuan yg suke nk balas balik ape yg aku rase....

tapi aku kesal, bile sesetengah lelaki,tak faham...
ape erti PERSAHABATAN yg sebenar....
kalo betul, kita kawan pada kawan kita...
ape yg salah pasti kita akn tegur kawan kita....
tapi ade segelintir drpd manusia skrg,
anggap persahabatan akan terjalin lagi akrab...
if mereka menyokong kwan mereka even kwn mereka bersalah...

aku tau, ade je yg tak suke aku dgn adi...
kawan dia..kwan aku...ade je yg tak suke...
tapi aku nak tegaskan kat sini....
aku bukan jenis perempuan yg senang2 khianati orang kalo orang tu baik pada aku....
kesalan aku sampai mati ialah sbb aku balas dendam aku pada sorang laki...
n aku da wat satu lagi lelaki kecewa dgn sikap aku...

itu memang salah aku..aku da mintak maaf dgn sepenuh hati aku...
dan aku yakin dia telah memaafkan aku....
sekarang aku hanya ade adi....
adi matlamat hidup aku....
bkn sbb dia bakal kapten...
bkn sbb dia ade semua ciri yg aku nak...
tapi sbb hati aku da hilang sejak 27 mac 2010....
hati aku da hilang...n adi yg jumpa hati aku....
dan sampai sekarang...hati aku dijaga dgn sgt baik...

salah ke aku nak bahagia wahai saudara???
bukan salah aku tinggalkan kawan kau itu....
pernah tak kau fikir bagaimana sakit hati aku bile kwan kau wat perangai...
aku tau, ko takkn suke aku sampai mati...
aku tak kisah...tapi aku rase persepsi ko mmg salah....
ko sendiri kenal kwn ko, lebih dari aku knl....
ko pk la sendiri patut ke tak aku wat cmtu kt kwn ko...
n selama kwn ko ngan awek baru dia...
aku tak pernah nak ganggu hubungan diorg....

aku ade hidup aku sendiri...
mulai saat ni pun,,,
bgi aku hidup aku baru bermula....
aku tak knl sape2 yg lain pon...
aku ade adi...n hanya adi....
tak de sape2 dalam hati aku lagi....
lelaki yg aku cintai hanya adi....
titik!!!

No comments:

Post a Comment