Wednesday, June 2, 2010

seremban saksi cinta kita!!

kali ni jmpe 5 hari..

26 mei 2010
hari pertama lepak seremban je...
malam tu kitorg gi jusco..tgk tiket wayang... tapi takder...sedih!
pastu gi makan burger...huhu...sedap woo!!
then kami jmpe amir..kawan adi..minum2...huhu...

27mei2010
plan hari ni nak gi pd...tapi cancel lah sbb bgun lambat...huhu...
so kami nk sambut anniversary kat kl je la...
kitorg gerak pas beli tiket wayang kat terminal 1...
cte Prince of Persia...plan nk tgk skali ngan amir n azri...
tapi azri tak pasti....so beli 3 je...
kami trun koperasi tentera bile dah sampai kl...
then gi maybank, cashkn check,,,
pastu kami gerak sogo...:)
cari baju kat sane...hehe...
adi belikan aku baju kemeja...
cantik sgt! n mahal la bagi aku...
baju yg paling istimewa yg pnah aku dapat...
thanxs syg...:)
malam tu kami tgk wyg..adi tak tdo...huhu...mamai je...:P
n kami kongsi jaket...sweet gler!sejuk....haha..

28 mei 2010
aku gi umah yati..:)
petang tu kami jmpe kat terminal one...
malam tu kami lepak mkn same2...
besh2...
tapi tarikh yg pernah mengecewakan aku dulu..'28'...
kali ni wat aku resah plak ble terkantoi dengan mak ayah dia...
huhu.....lemah semangat aku ...
aku risaw sgt..malam tu aku tak dapat tdo sbb pk mak adi leh trime ke ppuan tak pakai tudung jadi awek anak dia....
n aku nampak nabil...adik kami..
aku plak pk, nabil suke ke kakak free hair...aduh..mcm2 dlm kepala otak aku...
adi bwk aku main funfair..buat tenangkan hati..hehe..
n dia ckp, walau ape pun, kite tetap akan bersame...

harap pagi besok akn bwk berita gembira...:(

29mei2010
berita gembira...mak adi ok je...huhu..
adi amek aku utk amek brg2 kat umah yati..
dia dtg bwk teddy bear! surprise lagi...ohh..bahagianye rase...
tambah2 lagi semua pun berjalan lancar je...
lega hati aku..ptg tu kami mkn same...
tapi aku tak dpt join mandi ulu bendul..
tak dapat kenal2 ngan tirah, awek mat deli..huhu...
malam tu kami gi mkn..lepak2 kat dataran senawang,,,best sgt2...
sweet nye adi...
layanan dia cukup baik pada aku sepanjang aku kat sane...
tapi malam ni aku kene mrh sbb asyik merajuk...terketar2 tgn aku kene mrh..
akhirnye adi pujuk aku gak...dia usap2 tgn aku..air mata aku tak nak benti mengalir..huhu..
tapi malam tu dia dah bagi satu hadiah yg aku sgt suke...:)

30mei2010
terpisah la kami pagi tu...
dia berkali2 cium dahi ku....
aku syg sgt dia....


Ya Allah...jgn pisahkan kami...
semaikanlah rase syg n kasih selama2nye dalam jiwa kami....
amin~~

No comments:

Post a Comment