Friday, June 4, 2010

gado3x...

semalam aku gado plak ngan dia...
sume gara2 fb...
aku yg emo,,,dia wat aku terase sikit je pun..huhu...
maybe sbb PMS...:)
aku sygkan dia.....da lame aku nk cair ngan pujukan dia..tapi sbb kan ego,aku wat dek je...

bak kte org,air dicincang takkn putus...
adi tu da cukup baik utk aku...
dia pujuk aku, wat aku rase nk gelak,,,
last2 ayat dia yg menyentuh hati wat aku rase,
aku yg over ni nk terasa cmtu skali...

adi oh adi...
nape layan ira baik sangat..
rase cm tak layak plak dapat bf sebaik awak
sbb sye bkan awek awk yg baik....tapi
awk still sabar ngan sye...call sye ari2...
tdo dengan sy ari2...sume yg saye nak awk ikutkan je...
betul kata yati, ira tak patut nyesal lepaskan dia sbb...
kalau ira tak lepaskan dia, ira tak kn dapat laki sebaik adi...

tiada yg penting selain cintamu oh sayang...
tiada yg ku sanjung hanya dirimu seorang...
berikan daku peluang utk buktikan padamu...
kau vIP dalam hatiku.....


No comments:

Post a Comment