Tuesday, June 1, 2010

tiket dah beli, ape akan terjadi seterusnye??

tiket gi seremban kul 1.30 ptg...
adi kate nanti dia amek...
ley caye ke dia amek ni...
aku dh tau dah aku akn jadi minah rempit sbb adi dah kate dah nk amek naik moto..

kul 3.15 aku dah sampai seremban...
adi amek aku kul 3.30...
aku pun da malu2 dah..huhu...
dalam hati aku...
"aduh,cmne nk ckp ni..nk ckp hai ke..senyum je ke..."
huhu...pnyelah malu aku time tu...
then kitorg gi letak barang....pastu kami tgk cte adnan sempit...
cite tu la yg membawa detik2 kebahagian yg baru pada aku....

pnye la sakan aku gelak tgk cite tu..hehe...
pas aku break ngan bf aku, tu la first time aku gelak mcm tu..
n happy cmtu skali...:)
thanxs adi.....

before kitorg tgk adnan sempit tu..kami borak2 dulu...
cm nak biasekan diri...
aku tgk adi asyik tgk mata aku je...
pelik agaknye tgk mata aku wane purple...
huhu..pakai contact lens time tu..:)
kitorang gosip jap...huhu...
dalam hati aku, budak ni cm baik je..tak cm laki sane yg lain...
maybe sbb dia pakai spec!hehe...
aku dah mule rase selesa dgn dia...
syok layan dia...borak2...enjoy...
at least, release sket tension aku selama ni...

tgh tgk cte tu...dia tetibe kiss rambut aku..katenye wangi...haha..
aku biarkan je...sbb mmg aku suke org kiss rambut aku...
aduh...tak kn aku dah mule sayang kat dia kot..
kan kami baru je kenal secara dekat....
huhu....syahira, jgn mudah syg org! kadet tak leh caye...
ingat pesanan mirara...huh!

No comments:

Post a Comment