Sunday, June 6, 2010

hari ini dan semalam...;"(

aku rase tak tenang je arini...n smlm...
aku paling tak suke bile gadoh ngan si dia...
sbb semua bnda aku buat asyik pk dia3x...
sume bnda aku buat tak pnh aku lupe dia...
tapi npe aku bnyk sgt pk negatif...
kenape!!!
aku suke betul jeles tak bertempat...
ssh aku nk terangkan ape yg aku rase skrg...
aku dapat rase dia pun tension dgn aku...
aku mintak maaf...tapi aku buat lagi...
Ya Allah...ape la nk jadi ngan aku ni...
aku syg dia...sepenuh hati aku...
aku percayakan dia...walaupun dia tak rase cmtu...
aku sanjung dia...sbb dia bakal pemimpin anak2 aku...
aku hargai dia...sbb dia cintakan aku...
aku syg dia...sbb dia adalah aku...
ape patut aku buat skrg...
aku nk sgt dgr suare dia...
tapi aku tau dia mesti tak nk layan aku...
tadi pun dia ckp malas nk layan emo aku...
msg aku pun dia tak balas...
slalu tak cmni pun...
takpe la...
aku juz doa dia selamat pergi n balik dari hutan...
sbb aku tak leh hidup mcm biase kalo dia tak de kat sisi aku...
tabahkan lah hati aku...3 hari tanpa dia....

No comments:

Post a Comment